جدیدترین آرشیو موسیقی جدیدترین آرشیو موسیقی .

جدیدترین آرشیو موسیقی

معرفی شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی (بخش اول)

زبان اصلی او اسپانیایی است، اما به زبان‌ های انگلیسی، پرتغالی، ایتالیایی، فرانسه و کاتالانی هم مسلط می باشد. ترانه واکا واکا شکیرا در جام جهانی 2010 به عنوان پرفروش ترین ترانه جام جهانی شناخته شده است. ثروت او حدود 220 میلیون دلار تخمین زده می شود. او دارای 8 خواهر و برادر ناتنی از ازدواج های پدرش می باشد. شکیرا یکی از داوران مسابقه تلویزیونی The Voice می باشد.

آغاز کار هنری شکیرا

شکیرا در 8 سالگی با الهام از عینک دودی پدر در مراسم دفن برادر ناتنی اش که تصادف کرده بود اولین ترانه اش را نوشت، او در مدرسه بدلیل رقص زیبایش به دختر رقصنده شکم معروف بود. او در یازده سالگی شروع به یادگیری نواختن گیتار کرد در همین سن ماجرایی برای او پیش آمد و آن اخراج از گروه همخوانان مدرسه بود (به این دلیل که او خیلی غلیظ می خواند و حقیقتا فراتر از یک گروه همخوانان معمولی). درسال 1990 و در سیزده سالگی شکیرا به امید تبدیل شدن به یک مدل به Bogotá رفت اما به جای آن قراردادی برای  ضبط موسیقی برای یک بخش سونی کلمبیا امضا کرد. اولین آلبوم شکیرا یعنی Magia شامل آهنگ هایی بود که او در طول پنج یا شش سال قبل نوشته بود و در برگیرنده ی اولین تلاش های او در این راه بود. هر چند که این آلبوم موفقیتی جهانی برای او در بر نداشت، اما نام او را در کشورش بر سر زبانها انداخت.

شکیرا به خاطر طبیعت پاپ گونه کار بعدی اش که در سال 1993 با نام (خطر) منتشر شد ناراضی بود و مسیرش را برای مدتی تغییر داد و در سال 1994 به عضویت کمپانی نمایش های تلوزیونی "El Oasis" درآمد. زمانی که شکیرا در سال 1995 به ضبط موسیقی بازگشت، کنترل بیشتری بر روی موسیقی خود نشان داد و بیشتر بر روی راک اند رول کار کرد. به علاوه طنین عربی در میان کار پاپ لاتین او به چشم می آمد. اولین نتایج این کار "Pies Descalzos" (پای برهنه) بود که در سال 1995 منتشر شد و در ابتدا به کندی به فروش می رسید، اما کم کم شروع به دریافت تقدیرهای متفاوت کرد. پس از پیشرفت "Pies Descalzos" او به ساختن مشتقات آن ادامه داد. آلبوم رتبه اول را در هشت کشور جهان کسب کرد و سرانجام در امریکا حدود 300000 نسخه به فروش رسید. شکیرا دو سال را به گردش و ترقی گذراند (او سرانجام در 1997 El Oasis را ترک کرد).


برچسب: بیوگرافی افراد معروف، خواننده مشهور، زندگینامه شکیرا، شکیرا خواننده،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۹:۳۱ توسط:Vilana موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)