جدیدترین آرشیو موسیقی جدیدترین آرشیو موسیقی .

جدیدترین آرشیو موسیقی

زندگینامه شهاب مظفری خواننده جوان پاپ

شهاب مظفری در سال 1396 جزو خوانندگان مجاز گردید و برای پخش آثار خود مجوز دریافت نمود. این خواننده اولین کنسرت رسمی خود را در سال 96 (14 و 15 و 23 تیرماه) در 6 سانس برگزار کرد و هر 6 سانس هم به طور کامل بلیط هایش فروخته شد. تاکنون بیش از دهها تِرَک و آهنگ از این خواننده منتشر شده است که تمامی آنها به خاطر جنس صدای خاص او، بسیار متفاوت و تاثیرگذار است و سبک خاصی که در تمامی کارهایش دنبال می کند، باعث شده همواره تمامی آنها امضایی نامرئی داشته باشند. ایشان هنوز ازدواج نکرده اند و مجرد می باشند.

از آهنگ های معروف شهاب می توان به وای وای، لعنتی ترین حوالی، تو بخند، میگن که عوض شدی، بگذریم، میمیرم، حالم بده، حس عمیق، ادعا، قسم، عکس قدیمی، منو ترکم نکن، جدایی، معذرت، مگه دیونه حالیته، نمیخوام تو رو، زیر آوار، روزای بدون تو، از وقتی رفتی، دلگیرم، به خودت بیا، تنهایی، دلبریتو کمش کن، دلبرجان، میزون نبود حالت، ستایش و 30 سالگی اشاره کرد.

علت سکته قلبی شهاب مظفری

اردیبهشت سال 1397 شهاب مظفری به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شد، علت سکته قلبی این خواننده جوان استرس و فشار کار عنوان شد. دو روز پس از این ماجرا شهاب در اینستاگرام فیلمی منتشر کرد و خبر بهبودی خود را به هوادارانش اعلام کرد.


برچسب: بیوگرافی خوانندگان ایرانی، زندگینامه شهاب مظفری، شهاب مظفری خواننده، موسیقی پاپ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۲:۰۵ توسط:Vilana موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)