جدیدترین آرشیو موسیقی جدیدترین آرشیو موسیقی .

جدیدترین آرشیو موسیقی

موارد استفاده از ورق طرح سفال پرچین در سقف منازل ویلانما

محصولات امروزی نسبت به گدشته، که جایگزین آنها شده‌اند، مزایای بسیاری دارند. در اینجا برخی از این مزایا آورده شده است:

 وزن ورق سبک‌تر است                                                                          

هزینه‌های پایین‌تر، هزینه خرید محصول و زیرساخت‌های لازم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است

 امنیت بیشتر

 زمان نصب کمتر

زیبایی بیشتر، تنوع رنگ در این ورق‌های سفال طراحی، انعطاف پذیری بیشتری را به طراحان می‌بخشد.

یکی از مهمترین کاربردهای این ورق‌ها است که ورق طرح سفال پرچین درسقف‌های شیب دار ویلاهای تفریحی، سالن‌های بدنسازی، سایبان‌ها، پمپ بنزین‌ها، انبارها و بسیاری از سطوح شیب دار دیگر استفاده می گردد.

یکی از محبوب‌ترین کاربردهای ورق طرح سفال پرچین ، پوشش سقف‌های شیب دار ویلاها و ریختن است. هدف از اجرای یک سقف در درجه اول ایجاد سرپوشی برای حفاظت در براربر باران و برف و باد بوده، امروزه محققان پی برده‌اند که ۷۰% پِرت انرژی از سقف ساختمان است، با توجه به اهمیت مبحث جلوگیری از اتلاف انرژی در صنعت ساختمان استفاده از عایقهای حرارتی بخش جدایی ناپذیر از ساختار سقف شیبدار شده است.

ورق طرح سفال پرچین

از ورق‌های فلزی رنگی و ورق طرح سفال پرچین می‌توان برای پوشاندن هر سطح شیب دار استفاده کرد و هیچ گونه محدودیتی در نصب آنها بر روی دیوار، نمای ساختمان و ...وجود ندارد.

هموطنانی که در شمال کشور یا استان‌هایی مانند مازندران، فارس، تبریز، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، آذربایجان های غربی و شرقی، تهران، البرز و یا در شهرها و شهرستان هایی همچون ملارد، کلاردشت، رودسر، دماوند، بابلسر، ارومیه، مشهد، سبزوار، دزفول و غیره زندگی می‌کنند و بیشتر با این نوع سقف‌ها بیشتر با این نوع سقف ها آشنا هستند و کارهای اجرا شده زیادی را در طول روز مشاهده می کنند که سقف آنها ورق طرح سفال پرچین نصب شده است .

جهت دیدن نمونه کارهای بیشتر از ورق طرح سفال پرچین می‌توانید به گالری تصاویر سایت ما بروید و تصاویر مختلف را ببینید. شایان ذکر است که تصاویر زیرساخت‌ها و روش‌های نصب این کاشی نیز در این سایت منتشر شده است. برای دیدن عکس‌های زیرساخت‌ها، نظرسنجی‌ها، مزارع، فلزکاری و هر اصطلاح دیگر به گالری تصاویر مراجعه کنید.

هموطنان مشهور ساکن شمال کشور عزیزمان ایران که در استانها و شهرهای گیلان، رشت، بابلسر، رودسر، اردبیل، مارژ، خوی، رامسر، تنکابن، هالوس دامگان، شاهرود، گرگان، آمل، بندر ترکمن و ... زندگی می‌کنند. ورق‌های سرامیکی جایگزین ورق‌های قلع یا حلب ساده می‌شوند که در گذشته استفاده می‌شده‌اند.

اگر به نصب و مجری ورق‌های پرچین نیاز دارید با ما تماس بگیرید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۹:۳۳ توسط:Vilana موضوع: عمومی نظرات (0)