جديدترين آرشيو موسيقي جديدترين آرشيو موسيقي .

جديدترين آرشيو موسيقي

زندگينامه علي لهراسبي خواننده پرطرفدار موسيقي پاپ كشور

 

علي لهراسبي متولد 20 فروردين 1355 در تهران است. او نخستين فرزند يك خانوادهٔ شش نفري است. پدرش از بازنشستگان نيروي هوايي و مادرش خانه‌دار ‌است. در رشتهٔ الكترونيك به تحصيل پرداخت و داراي مدرك كارشناسي الكترونيك از دانشگاه آزاد كرج مي‌باشد. وي هم‌اكنون بيش‌تر در زمينهٔ تبليغات و موسيقي فعال است، هم‌چنين يكي از مديران پروژهٔ يكي از شركت‌هاي نامدار تبليغاتي است.

فعاليت هنري

پيانو را نزد مهرداد تاج‌كريمي آموخت. سپس به فعاليت در عرصهٔ آهنگسازي كودكان و نوجوانان پرداخت و در يك گروه كرال دانشجويي عضويت يافت. پس از مدتي فعاليت‌هاي جسته‌گريخته در عرصهٔ موسيقي تصميم مي‌گيرد تا فعاليت‌هايش را به طور جدي پي بگيرد. در سال ۱۳۷۹ شماري از آثارش را براي سنجش به دست مسئولين وقت صداوسيما مي‌دهد و اندكي بعد با موافقت آن‌ها براي همكاري روبرو مي‌شود و اجراي تيراژ سريال «كلبه سپيد» به عنوان اولين حركت رسمي او در عرصهٔ موسيقي پاپ امروزي رقم مي‌خورد.


برچسب: بيوگرافي افراد معروف، علي لهراسبي زندگينامه، خواننده پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۶:۳۶ توسط:Vilana موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

معرفي علي زند وكيلي خواننده و نوازنده مطرح سبك سنتي و پاپ

 

علي زند وكيلي خواننده و نوازنده موسيقي متولد ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در شهر زيباي شيراز مي باشد. وي اصالت خود را لرستاني خوانده و اعلام كرده است پدرش لرستاني و اهل شهرستان پلدختر است و خود نيز متولد شيراز است. وي فعاليت هاي هنري خود را از سه سالگي با نواختن تنبك و آواز شروع كرد. زندوكيلي در سال 1377 به هنرستان موسيقي شيراز وارد شد و نواختن سنتور و پيانو را آموخت. سال 1381 به هنرستان موسيقي تهران وارد واز همان هنرستان فارغ التحصيل شد و در حال حاضر كارشناس موسيقي مي باشد. وي به همراه برادر خود، محمد زند وكيلي گروهي را تحت عنوان زند بند تأسيس كرد. علاوه بر آن سابقه همكاري با گروه هاي دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه كيميا، شروند و گلبانگ را دارد و كنسرت هايي نيز به همراه اين گروه ها برگزار كرده است.


برچسب: بيوگرافي خوانندگان، علي زند وكيلي زندگينامه، سبك سنتي، موسيقي پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۲:۱۸ توسط:Vilana موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

زندگينامه شهرام شكوهي خواننده خوش صداي پاپ

 

شهرام شكوهي خواننده، آهنگساز و نوازندهٔ گيتار متولد مرداد ۱۳۵۴ در استان فارس از توابع ارسنجان روستاي علي آباد است كه در مسابقهٔ خوانندگي نكست پرشين استار مشهور شد. شكوهي موسيقي را از سال ۱۳۷۱ با كلاس آواز ايراني شروع كرد و به مدت ۳ سال آواز كار كرد. او هم به گيتار علاقه داشت و هم به آواز سنتي. در دوران دانشجويي در حدود سال ۱۳۸۰ عضو گروهي بود كه كنسرت‌هاي دانشجويي را برگزار مي‌كرد؛ ولي بنا به دلايلي از موسيقي كناره گرفته و تا مدت‌ها تقريباً موسيقي را فراموش كرد و معتقد بود نبايد به موسيقي به چشم يك شغل نگاه كرد. ورود وي به موسيقي حرفه‌اي در سال ۱۳۸۵ و با آهنگ «مدارا» اتفاق افتاد. اين خواننده معروف در سال ۱۳۸۵ با دختري بنام دلارام ازدواج كرده و حضور دختر كوچولوي او به نام ملودي، گرمي اين زندگي را بيشتر كرده است. ايشان تاكنون دو بار عمل جراحي قلب انجام داده كه آخرين حمله قلبي او در جام جهاني ۲۰۱۸ بود كه چند روز تحت مراقبت بود.


برچسب: بيوگرافي، شهرام شكوهي زندگينامه، خواننده ايراني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۷:۱۳ توسط:Vilana موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

زندگينامه شهاب مظفري خواننده جوان پاپ

 

شهاب مظفري خواننده و آهنگساز جوان كشورمان متولد 7 ارديبهشت ماه سال 1367 در تهران مي باشد. پس از پايان دوران متوسطه در دانشگاه به تحصيل در رشته ي كامپيوتر مشغول شد و در كنار آن به دليل علاقه زيادي كه به موسيقي داشت به فعاليت در اين زمينه هم ادامه داد، او داراي مدرك كارشناسي رشته مهندسي IT مي باشد. ساز حرفه اي او پيانو است كه از كودكي يادگيري آن را آغاز كرد و مضاف بر آن، گيتار كلاسيك نيز، از سازهاي ديگري است كه در نواختن آن مسلط است. شهاب مظفري اولين آهنگِ خود را با ترانه و آهنگسازيِ خود در سال ۱۳۸۷ به نام “از وقتي رفتي…!” منتشر كرد كه ورژن پيانوي اين كار، بسيار پُرطرفدار ظاهر شد. اما بعد از آن با انتشار كارهاي احساسي ديگر توانست به خوبي شناخته شود و هواداران زيادي را به دست آورد.


برچسب: بيوگرافي خوانندگان ايراني، زندگينامه شهاب مظفري، شهاب مظفري خواننده، موسيقي پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۲:۰۵ توسط:Vilana موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

معرفي شكيرا، خواننده معروف كلمبيايي (بخش دوم)

 

شكيرا در جست و جوي موفقيت "اميليو استفان" همسر گلوريا را كه يك فرد موفق در موسيقي بود به عنوان مدير و تهيه كننده كارهايش انتخاب كرد. حركت او زماني نتيجه داد كه آلبوم بعدي او در سال 1998با نام (دزدها كجا هستند) موفقيت بزرگ تري نسبت به قبلي كسب كرد. مسئله ديگر اين بود كه آلبوم شكيرا، حدود 11 هفته رتبه اول بيلبورد آلبوم هاي لاتين را داشت، هر چند كه تراك اصلي آلبوم "Ojos Así" اشاره اي واضح به موسيقي عربي بود كه او از پدرش آن را به ارث برده بود. زماني كه گلوريا استفان پيشنهاد داد تا "Ojos Así" را به انگليسي ترجمه كند، شكيرا تصميم گرفت تا براي داشتن كنترل كامل بر روي كارهايش زبان انگليسي را به خوبي ياد بگيرد تا بتواند خودش آنها را بنويسد. در افتتاحيه مراسم انتخاب بهترين هاي موسيقي Grammy سال 2000 او به عنوان بهترين خواننده زن پاپ به خاطر ("Ojos Así") و بهترين خواننده زن راك به خاطر ("Octavo Dia") انتخاب شد.


برچسب: بيوگرافي افراد معروف، خواننده مشهور، زندگينامه شكيرا، شكيرا خواننده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۴:۳۱ توسط:Vilana موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

معرفي شكيرا، خواننده معروف كلمبيايي (بخش اول)

 

شكيرا ايزابل مباراك ريپل (متولد ۲ فوريه ۱۹۷۷) كه با نام شكيرا شناخته مي‌شود، خواننده، ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهيه كننده و طراح رقص معروف كلمبيايي است. او در خانواده اي فقير متولد شد. مادرش اهل كلمبيا و پدرش اهل لبنان بود، بنابراين شكيرا در كودكي هر دو نوع موسيقي را از دو فرهنگ مختلف ياد گرفت. شكيرا همچنين بسيار به راك اند رول گوش مي داد و گروه هاي Led Zeppelin و the Beatles و the Police و the Cure و Nirvana را گروه هاي مورد علاقه ي خود مي داند. او دانش آموخته تاريخ و تمدن عرب از دانشگاه كلمبيايي در لس آنجلس است. اين خواننده در جام جهاني فوتبال 2010 در آفريقا با جرارد پيكه مدافع تيم ملي اسپانيا آشنا شد و آن ها با هم نامزد شدند، اولين پسر آن ها ميلان در سال 2013 متولد شد و پسر دوم آن ها كه ساشا نام دارد در سال 2015 به دنيا آمد.


برچسب: بيوگرافي افراد معروف، خواننده مشهور، زندگينامه شكيرا، شكيرا خواننده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۹:۳۱ توسط:Vilana موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

آشنايي با شادمهر عقيلي خواننده خوش صدا و تواناي پاپ

 

شادمهر عقيلي خواننده، آهنگساز، تنظيم كننده، ترانه سرا و بازيگر ايراني متولد هفتم بهمن ماه ۱۳۵۱ در تهران است. شادمهر عقيلي داراي سه برادر بنام هاي محمدتقي، محمدعلي، حميد و يك خواهر به نام پروين مي باشد. دو برادر او شهيد شدند (يكي در سربازي و ديگري در زلزله رودبار). شادمهر فارغ التحصيل موسيقي از هنرستان مي باشد. فعاليت خود را از كودكي آغاز كرد. با ساز زدن برادرش به موسيقي علاقمند شد و فعاليت خود را در سن ۱۶ سالگي با پيانو شروع كرد. پس از آن در هنرستان به نواختن ترومپت پرداخت، شادمهر بعد از آن ويلون را به عنوان ساز تخصصي خود انتخاب كرد همچنين نواختن بيس را از يوتيوب آموخت. در سال ۱۳۷۶ از طرف هنرستان همراه يك گروه و فواد حجازي به صدا و سيما رفت. اولين آلبوم بدون كلام خود را كه تنظيمي از قطعات قديمي بود را در سال ۱۳۷۶ منتشر كرد و همزمان فعاليت خود را با صدا و سيما آغاز نمود.


برچسب: بيوگرافي، شادمهر عقيلي، خواننده ايراني، موسيقي پاپ، خواننده پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۲:۵۵ توسط:Vilana موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

آشنايي با سينا شعبانخاني خواننده تواناي پاپ

 

سينا شعبانخاني (متولد ۳ آذر ۱۳۶۸ در شهريار) خواننده و نوازنده ايراني است. اولين قطعه رسمي مجاز وي با عنوان من بي قرارم در سال ۱۳۹۶ منتشر شد. شعبانخاني با تك ‌آهنگ «جادوي خاص» (با تنظيم حامد برادران) توانست به خوبي بين مردم شناخته شود كه سومين اثر وي به‌شمار مي‌رود. او اصالتا اهل شهريار مي باشد و فارغ التحصيل رشته زبان ادبيات فارسي از دانشگاه سراسري در مقطع كارشناسي است. وي در سال 96 تيتراژ برنامه ماه عسل احسان عليخاني را اجرا نمود كه سهم زيادي در شناخته شدن او داشت. اين خواننده جوان كشورمان در يك خانواده هنرمند بدنيا آمده و يك خواهر و برادر بزرگ تر دارد و فرزند آخر است. پدر او نوازنده پيانو است و عمويش فارغ التحصيل نوازندگي پيانو از كنسرواتوار فرانسه و ديگر عموي او تورج شعبانخاني آهنگساز بوده اند و در رشد هنري سينا تاثيرات بسزايي داشته اند. سينا شعبانخاني متاهل است.


برچسب: سينا شعبانخاني، خواننده جوان، بيوگرافي، سبك پاپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۷:۱۷ توسط:Vilana موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

مروري بر بيوگرافي سلين ديون خواننده سرشناس كانادايي تبار (بخش دوم)

 

خانواده سلين ديون با خوانندگي او موافق نبودند

آنچه سلين ديون را تبديل به يك ستاره كرد، جدا از توانايي هايش، حمايت هاي همسرش بود. در حقيقت خانواده سلين موافق با حرفه خوانندگي او نبودند و اين رنه بود كه تصميم درست را گرفت و تمام تلاشش را براي ستاره شدن سلين به كار بست. او آنقدر اين كار را با مهارت انجام داد كه سلين نه تنها در زمان حيات همسرش، بلكه پس از مرگ او نيز همچنان يك ستاره ماند و درخشيد.

او از آهنگ تايتانيك خود نفرت دارد

فيلم «تايتانيك» يكي از به ياد ماندني ترين فيلم هاي تاريخ سينماست. نه تنها خود فيلم، بلكه آهنگ «My Heart Will Go On» كه سلين ديون آن را خوانده نيز هيچوقت فراموش نمي شود. اما چيزي كه عجيب است احساس خود اين خواننده به آهنگش مي باشد. سلين آنقدر از اين آهنگ نفرت داشت كه حاضر به ضبط آن نبود. در واقع همسرش بود كه او را به خواندن اين آهنگ تشويق كرد. مطمئنا پس از تاثيري كه اين آهنگ بر مردم گذاشت، نظر خود او نيز تغيير كرده است.


برچسب: بيوگرافي، سلين ديون، خواننده، زندگي سلين ديون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۹:۰۷ توسط:Vilana موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

مروري بر بيوگرافي سلين ديون خواننده سرشناس كانادايي تبار (بخش اول)

 

سلين ماري كلودت ديون، خواننده كانادايي تباري است كه در ۳۰ مارس ۱۹۶۸ در كبك به دنيا آمد. او از سن نوجواني فعاليت خود را در زمينه موسيقي آغاز كرد و هر روز بهتر از قبل درخشيد و در نهايت تبديل به يكي از موفق ترين خوانندگان جهان شد. مردم نيز از تمام نقاط جهان، مهارت خوانندگي و توانايي اجراي روي صحنه او را مي ستايند. سلين ديون در كودكي تصادف بدي كرد. در واقع او به يك كاميون برخورد كرد و جمجه اش شكست، به طوري كه تا چند روز بيهوش بود. اين اتفاق كه در سن 5 سالگي رخ داد، نه تنها براي خود او، بلكه براي خانواده اش نيز بسيار دردناك بود. اما خوشبختانه به مرور زمان سلامت خود را بازيافت و هيچ خطر جدي تهديدش نكرد. سلين ديون در خانواده اي بسيار پرجمعيت بزرگ شد. او سيزده خواهر و برادر دارد. بزرگ شدن در اين خانواده مشكلات زيادي را از جمله مشكلات مالي به همراه داشت.


برچسب: بيوگرافي، سلين ديون، خواننده، زندگي سلين ديون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۲:۲۳ توسط:Vilana موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)